Nu jävlar ska det bloggas.
Alla mina kompisar (3 rättare sagt) bloggar om deras sommarlov så nu ska jag också göra det.
En anledning till det är att jag inte orkar berätta utförligt om min sjukt roliga sommar (hehe) när jag kommer tillbaka till skolan i höst.
Mitt sommarlov började för exakt 12 dagar sedan. Tjoho! Sedan dess har jag hunnit gå en filmkurs en hel helg, få Open Water Diver certifikat (låter coolt va?), gått på 4 KG-fester, få praktikplats på Trädgården Under Bron eller snarare företaget GFC (Grandins Flying Circus), bli nästan klar med att städa mitt rum som jag inte har städat på ett halvår (typ), vinna en Hultsfredbiljett (som jag ändå inte ska åka till) och ett kilo spenat som jag tog med mig på en fest i fredags.
Nu sitter jag på GFC:s kontor och ångrar lite att jag ska stanna i Ryssland i två och en halv veckor. För det här är inte så tokigt heller.
Det här är projekt som GFC har hållit på med under år 2009: http://gfc.nu/showreel/ .
NAJZ
Nu håller vi på att planera ett event på F12 och reklam på WOW för inget mindre än...........AXE.
Alltså det är AXE-effekten som GFC ska presentera så bra så att Sveriges alla hipsters ska börja köpa AXE-produkter.
Om fyra timmar ska jag stiga ombord på Viking Line-båten med Katta, Nastja och Karin. DET kommer att spåra.
Imorgon ska vi chilla i Helsingfors under dagen och klockan fyra ska jag och Katta ta en TAXI till St Petersburg.
Ja, en taxi. Jag är fan mer borgerlig än Casper nu (pratade med honom på Skype igår, vill fan hälsa på honom och Daniel i Oslo).
Låten som spelas på P3 nu: http://www.youtube.com/watch?v=p-Z3YrHJ1sU
Det här är nog min absoluta summerhit...
haha, ett kilo spenat? varför? haha! arina, min fina. verkar som en bra start på ditt sommarlov <3 vi måste hänga massa när du kommer tillbaka!
SvaraRaderadu var söt när du gled in med ett kilo spenat i handen<3
SvaraRadera