onsdag 23 juni 2010

Framme i Petersburg

Nu är vi framme alltså. Grymt!
Viking Line spårade som jag förutspådde. Imorgon ska vi åka och lyssna på Erik från min högstadieklass som ska sjunga med Stockholms gosskör i Gatchina imorgon.
Här får ni en liten film från Viking Line (sjukt dålig kvalité dock).
<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar